Setări personalizate
Respinge toate
Acceptă toate
Light Bars Light Times
Regular Phone Icon

Vânzări

0374 012 345

Consilierii de vânzări online vă stau la dispoziție telefonic Luni - Vineri 08:00 - 18:00 și Sâmbăta 09:00 - 14:00.

Regular Map Marker alt
Light Chevron Down
Icon

Găsește repede ce ai nevoie

Analiză Mathaus: Produsele pentru încălzirea locuinței au tendința de a tripla vânzările de Black Friday

Actualizat: 05.02.2024 / Publicat: 09.11.2022 / Timp lectură: 3 min
Produsele pentru încălzirea locuinței și accesoriile din această categorie, obiectele sanitare și cele destinate eficienței energetice vor fi ”vedetele”  Black Friday 2022, potrivit estimărilor retailerului de bricolaj și materiale de construcții. Conform unei analize extinse asupra tendințelor de consum din perioada reducerilor, cei mai mulți români comandă online produse pentru sezonul rece și profită de discount-uri pentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, MatHaus estimează o creștere de cel putin 15-20% peste anul trecut, în anumite orașe care au depășit acest prag și în 2022.

Cuprins

Regiunile Moldova, Muntenia și Oltenia au cei mai activi consumatori online de produse de bricolaj și materiale pentru construcții se arată în analiza vânzărilor online de Black Friday 2021. Potrivit datelor, Suceava este județul care a înregistrat cea mai mare creștere  a comenzilor (+94) față de media lunară înregistrată în acest județ. Alte județe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online de produse de bricolaj și construcții comandate în perioada de reduceri au fost Argeș (+70%), Dolj (+43%) și Olt (35%). La polul opus, județele în care consumatorii au comandat mai puțin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) și Caraș Severin (-83%). 

Bucureștiul, campion la comenzile online de materiale de construcții

În topul comenzilor online în Black Friday 2021, pe categorii de produse, au intrat mobilierul și obiectele sanitare, care și-au dublat vânzările. Cele mai cumpărate produse la nivel național pe site-ul mathaus.ro au fost  caloriferele, produsele și accesoriile destinate încălzirii locuințelor, care au înregistrat creșteri de peste 300% în perioada reducerilor. Pe locul doi, cu o creștere de 286% au fost generatoarele iar pe locul trei s-au situat electrocasnicele (+280%). Acestea au fost comandate cu preponderență în județe unde proiectele de construcții sunt într-o continuă dezvoltare, precum București, Timiș, dar și în Călărași, Gorj și Mehedinți. Bucureștiul a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale de construcții, vopsea , zidărie și sisteme pentru termoizolații.

"Comerțul online în domeniul materialelor de construcții urmează aceleași reguli precum categoriile clasice de produse. De Black Friday observăm o creștere majoră a comenzilor, stimulată de facilitățile integrate oferite de MatHaus.ro, precum livrarea la domiciliu cu mașinile din flota proprie, indiferent de greutatea și cantitatea comandată. În prezent, flota Arabesque numără peste 1000 de mașini specializate, fiind unul dintre avantajele competitive ale brandului" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque. 

Potrivit analizei MatHaus, 57% din comenzi au avut livrare cu flota proprie, iar diferența a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri

"În ultimii doi ani, rutina cumpărăturilor a integrat comenzile online, indiferent de produse. Pe site-ul mathaus.ro se cumpără fier beton pentru fundație, centrale termice, sisteme de încălzire prin pardoseală, cabluri pentru instalația electrică, până la tapet pentru camera copilului. Ceea ce observăm este o creștere a încrederii în online pe aceste segment de produse" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque. 

Black Friday la MatHaus cu reduceri de până la 60%

Analiza făcută de retailerul român de bricolaj și materiale pentru construcții vine în contextul în care comportamentul de consum al publicului său dictează tipurile de reduceri oferite de Black Friday. De aceea, de Black Friday 2022 peste 5000 de produse vor avea discount-uri de până la 60%. Campania începe miercuri seara, pe 9 noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online și offline în perioada 9-14 noiembrie.

Pentru segmentul “Garduri și împrejmuiri”, retailerul anunță reduceri de până la 20% la panourile de gard, șipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire și alte produse similare. Materialele pentru finisaje și amenajări au reduceri de până la 56%, din această categorie făcând parte gipsul carton, gresia, faianța, parchetul și plintele. 

Discounturi considerabile vor fi la articolele termice, sanitare și electrocasnice, unele dintre ele având discounturi de până la 60%. De asemenea, clienții pot comanda centrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiționat la jumătate din preț. Reduceri semnificative de preț, de până la 50% sunt aplicate utilajelor și uneltelor de tip betoniere și bormașini, precum și la produsele electrice și de iluminat. 

Cei care vor să își amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier și decorațiuni, de 32% pentru vopsea și lac, 27% la utilajele de grădinărit și 20% pentru termoizolații. 

Despre MatHaus

MatHaus este brandul de retail Arabesque care înglobează 7 magazine fizice în România și site-ul mathaus.ro. În magazinele sale, retailerul român oferă soluții complete pentru orice tip de proiect de construcții, amenajări, casă și grădină sau bricolaj. Site-ul MatHaus.ro înglobează peste 40,000 articole de la cele mai importante brand-uri internaționale și locale. MatHaus oferă avantajul unic de a livra oriunde produsele comandate, cu ajutorul flotei proprii formată din 1000 de camioane de diferite dimensiuni, fie prin rețelele tradiționale de servicii de curierat.

Te-ar putea interesa și:

Mai mult de 100.000 de români părăsesc, în fiecare an, orașele pentru a se muta în mediul rural. Odată cu pandemia și cu creșterea costurilor utilităților, a scumpirii vieții la oraș, fenomenul tinde să ia amploare, arată o analiză realizată de Arabesque & Mathaus. Potrivit datelor statistice, peste 250.000 de români s-au mutat, în cei doi ani de pandemie COVID de la oraș la țară. Institutul Național de Statistică afirmă că numai în 2020, în anul de vârf al crizei sanitare, 116.491 de persoane au renunțat la viața din oraș pentru cea din mediul rural.
Ce achizitii meseriase pentru casa poti face de Black Friday? Este timpul sa iei in calcul eficientizarea si modernizarea locuintei, daca se poate cu un buget cat mai mic, pentru a face economie, cat si pentru a spori confortul. Daca ai deja lucrarile stabilite, ia in calcul sa faci achizitiile de Black Friday incepand cu 9 noiembrie seara. Cu siguranta vei gasi preturi bune la materiale si produse pentru casa. Nu uita sa calculezi in avans necesarul de materiale de care ai nevoie, sa iti faci cont pe mathaus.ro, sa alegi localitatea de livrare si sa adaugi produse disponibile in zona ta pe lista de favorite. Aboneaza-te la newsletter pentru a afla cele mai bune oferte de Black Friday si fii pe faza! Finalizeaza comanda inainte de epuizarea stocurilor! Iata care sunt procentele de reducere la principalele categorii de materiale si produse din campania de Black Friday!
De cat timp iti tot amani proiectele pentru costructii, renovari sau reparatii? Acum, daca tot se apropie Black Friday, poate a venit momentul sa iti prioritizezi achizitiile pentru eficientizarea si maximizarea confortului. La MatHaus se anunta reduceri considerabile la toate categoriile de materiale si produse din zona de bricolaj. Cum te asiguri ca nu ratezi ofertele noastre? In continuare, ti-am pregatit o lista cu 7 pasi care te vor ajuta sa adauagi rapid produsele in cos, imediat dupa startul campaniei.
Smartphone-ul a devenit instrumentul cel mai folosit de români atunci când caută soluții de renovări și reparații a locuințelor. Telefoanele cu Android și iOS sunt folosite în special pentru a compara prețurile, specificațiile și pentru a plasa comenzi cu livrare la domiciliu.