
Găsește repede ce ai nevoie
Vânzări
0374 012 345
Consilierii de vânzări online vă stau la dispoziție telefonic Luni - Vineri 08:00 - 18:00.
Vrei să suni la serviciul de vânzări?
Consilierii de vânzări online vă stau la dispoziție telefonic Luni - Vineri 08:00 - 18:00.

Când timpul nu este de partea ta, comandă online cu ridicare!
Oricare ar fi motivele pentru care ai nevoie de materiale "astăzi", poți comanda online sau telefonic la numărul 0374.012.345 de oriunde, din mașină, de la birou sau direct din șantier și noi ne apucăm de treabă.
Urmează pașii de mai jos și în maximum 4 ore lucrătoare* îți pregătim comanda pentru ridicare.
Pasul 1: Selectează metoda preferată de livrare. Alege “Comandă cu ridicare” și mergi la pasul următor.

Pasul 2: Introdu localitatea, selectează punctul de ridicare cel mai apropiat de tine și apasă butonul "Confirmă locația". Selectarea magazinului sau a depozitului determină platforma să îți arate prețurile și disponibilitatea materialelor din locația aleasă.

Pasul 3: Caută în mathaus.ro materialele dorite și adaugă-le în coșul de cumpărături.

Pasul 4: Introdu adresa de email și parola pentru accesarea contului de utilizator. Dacă ai omis acest pas, îți recomandăm să îți faci unul. Astfel, ai acces la istoricul comenzilor, lista materialelor favorite plus numeroase alte avantaje. De asemenea, îți oferim și posibilitatea de a plasa o comandă fără cont.

Pasul 5: Completează datele pentru facturare. Selectează-le pe cele deja existente sau introdu date noi pentru emiterea facturii și continuă procesul de comandă.

Pasul 6: Alege metoda de plată preferată: cu cardul sau transfer bancar la plasarea comenzii, ori în numerar sau card la ridicarea produselor.

Pasul 7: Verifică sumarul de comandă, bifează căsuța dacă ești de acord cu termenii/condițiile MatHaus și trimite comanda. Vei primi prin SMS și email mesajul de confirmare. Dacă ai achitat materialele în avans prin card sau transfer bancar, îți vom trimite un cod PIN în baza căruia le poți ridica.

Ai găsit materialele potrivite proiectului tău pentru construit, renovat sau reparat și nu vrei să aștepți livrarea?
Te așteptăm în 29 de puncte pentru ridicare distribuite în toată țara de unde poți opta pentru serviciul Comandă cu ridicare.

Ține cont de următoarele exemple pentru a te încadra în orarul de ridicare:
Loc ridicare | Ziua plasării comenzii | Ora plasării comenzii | Ridicarea comenzii |
Luni - Vineri | 9:00 | Aceeași zi, după ora 13:00 | |
Depozit Arabesque | Luni - Vineri | 16:00 | Ziua următoare, după ora 11:00 |
Sâmbătă - Duminică | Oricare | Luni, după ora 12:00 | |
Luni - Duminică | 9:00 | Aceeași zi, după ora 13:00 | |
Magazin Mathaus | Luni - Sâmbătă | 16:00 | Ziua următoare, după ora 8:00 |
Duminică | 16:00 | Luni, după ora 10:00 |
Dacă vrei să ridici materialele în aceeași zi, verifică de aici programul magazinului sau al depozitului ales înainte de a plasa comanda.
Pentru a fi sigur că te încadrezi în programul de minimum 4 ore lucrătoare, îți recomandăm să comanzi în prima parte a zilei.
Comanzi online pe mathaus.ro sau telefonic și plătești cum vrei tu!

Cum ridici materialele și produsele comandate online sau telefonic?
- După ce ai primit emailul de confirmare, ne apucăm de pregătirea comenzii.
- *Durata de pregătire a materialelor este de patru ore lucrătoare. Îți trimitem o notificare prin SMS imediat ce comanda este disponibilă pentru ridicare. Dacă ai ales oricare dintre metodele de plată card de credit/debit sau transfer bancar vom începe pregătirea comenzii imediat după ce plata este efectuată și confirmată. În cazul în care ai selectat ca metodă de plată numerar sau card la ridicarea produselor, pregătirea lor se va face imediat după ce îți trimitem confirmarea comenzii prin SMS.
- Dacă ai ales un magazin MatHaus, vino la punctul “Biroul Info”. Pentru comenzile cu ridicare din depozitele Arabesque, te așteptăm la biroul de “Facturare".
- Nu mai poți ajunge să ridici comanda? Nicio problemă! Poți trimite pe altcineva pentru preluare, dar trebuie să ne comunice codul PIN sau numărul de comandă alocat facturii.
- Comanda te așteaptă timp de 7 zile la punctul de ridicare ales, fie că se află într-un magazin MatHaus sau într-un depozit Arabesque.
- Dacă nu este ridicată în acest interval, comanda va fi anulată automat. Pentru comenzile achitate în avans, contravaloarea se va rambursa în contul din care s-a făcut plata.
Descoperă avantajele comenzilor online cu ridicare!

Video: Cum să comanzi online cu ridicare din magazin!
Construiește, renovează sau repară mai rapid și ridică din magazinul cel mai apropiat de tine. Urmărește clipul și află cum poți comanda materialele și produsele online necesare proiectului tău în doar 7 pași simpli.
Întrebări frecvente despre Click & collect
1. Ce este serviciul Click & Collect?
Serviciul Click & Collect permite clienților să comande materiale și produse online din mathaus.ro cu opțiunea ridicării din magazinele fizice MatHaus sau depozitele Arabesque.
2. Cum pot plasa o comandă prin Click & Collect?
Accesează mathaus.ro, selectează metoda de livrare "Comandă cu ridicare" și alege magazinul sau depozitul cel mai apropiat de tine, adaugă în coș materialele și produsele dorite și urmează pașii următori pentru finalizarea comenzii.
3. Care sunt opțiunile de plată disponibile pentru Click & Collect?
Ai posibilitatea să plătești în avans online cu cardul ori prin transfer bancar. De asemenea, poți opta pentru plata la punctul de ridicare în numerar sau cu cardul.
4. *Cât timp durează să fie pregătită comanda pentru ridicare?
Durata pregătirii comenzilor plasate prin serviciul "Comandă cu ridicare" este de 4 ore. Dacă ai optat pentru metoda de plată prin card de credit/debit sau transfer bancar începem pregătirea comenzii imediat după efectuarea și confirmarea plății. Dacă ai ales să plătești în numerar sau cu cardul la ridicarea produselor, de pregătirea lor ne vom ocupa după ce îți vom trimite un mesaj prin SMS de confirmare a comenzii plasate.
5. Cum voi fi informat când comanda este gata pentru ridicare?
Vei primi un e-mail și un mesaj SMS de confirmare atunci când comanda ta este gata pentru ridicare. Înainte de finalizarea comenzii, te sfătuim să verifici dacă ai introdus corect datele de contact.
6. Cum se face autorizarea pentru ridicarea comenzii?
Dacă ai efectuat plata online cu cardul sau prin transfer bancar, vino la punctul de ridicare cu PIN-ul primit prin SMS/email. Dacă ai ales plata la ridicare, te vom ruga să ne comunici numărul de comandă trimis prin SMS/email.
7. Pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o?
Dacă te-ai răzgândit în privința unui material sau vrei să mai adaugi un produs, orice modificare asupra comenzii se poate realiza prin anularea comenzii inițiale.
8. Ce fac dacă produsul/materialul comandat nu mai este disponibil?
Dacă produsul sau materialul nu mai este disponibil, vei fi contactat de un consilier MatHaus pentru a discuta alternativele disponibile. În cazul în care soluția propusă nu este convenabilă, poți solicita anularea comenzii.
9. Ce se întâmplă dacă nu pot ridica o comandă în intervalul de 7 zile?
Termenul de preluare este de maxim 7 zile lucrătoare din momentul în care ai primit informarea prin SMS/email că am finalizat de pregătit comanda. Dacă nu o poți ridica în acest interval, aceasta va fi anulată.
10. Cum se face returul produselor achiziționate prin "Comandă cu ridicare"?
Returul materialelor și produselor achiziționate prin serviciul "Comandă cu ridicare" se face în baza bonului fiscal la punctul de ridicare MatHaus sau Arabesque.
11. Există taxe suplimentare pentru serviciul Click & Collect?
Serviciul "Comandă cu ridicare" de la MatHaus este gratuit și nu există o sumă minimă percepută pentru plasarea comenzii.