
Găsește repede ce ai nevoie
Vânzări
0374 012 345
Consilierii de vânzări online vă stau la dispoziție telefonic Luni - Vineri 08:00 - 18:00, Sâmbătă 08:00 - 14:00.
Vrei să suni la serviciul de vânzări?
Consilierii de vânzări online vă stau la dispoziție telefonic Luni - Vineri 08:00 - 18:00, Sâmbătă 08:00 - 14:00.

Comanda ajunge în lockerul ales în aproximativ 2-4 zile lucrătoare, în funcție de metoda de plată selectată.
Dacă ai optat oricare dintre metodele de plată card debit/credit sau transfer bancar vom începe pregătirea comenzii pentru livrare imediat după ce primim confirmarea plății. Pentru optiunea de plată cu cardul direct la locker, pregătirea comenzii se va face imediat după trimiterea mesajului de plasare comanda.
Vei fi notificat prin SMS și e-mail de îndată ce coletul este disponibil pentru ridicare.
Livrare prin Easybox pentru produse compacte și ușor de transportat
Pentru livrarea prin Easybox, coletul trebuie să respecte dimensiunile maxime de 445 mm x 390 mm x 470 mm și să aibă o greutate de cel mult 20 kg. Opțiune de livrare este ideală pentru produsele compacte și practice, pe care le poți ridica rapid, fără efort, direct din locker-ul ales. Simplu, convenabil și adaptat nevoilor tale!

Cum plasez o comandă cu ridicare din Easybox?
Selectează regiunea pentru a verifica disponibilitatea materialelor.
- Adaugă produsele în coș, navigând prin categoriile disponibile.
- Bifează opțiunea „Livrare la Easybox” în secțiunea de livrare.
- Introdu datele de facturare necesare.
- Alege metoda de plată prin card care ți se potrivește, fie online, fie direct la locker.
- Finalizează comanda și vei primi confirmarea prin SMS și e-mail, unde se regăsește codul unic pentru ridicare.
Întrebări frecvente despre livrare prin Easybox
1. Cum pot efectua plata?
Pentru comenzile cu ridicare din Easybox, ai la dispoziție mai multe opțiuni de plată. Poți achita online, cu cardul, în momentul plasării comenzii, prin ordin de plată sau direct la locker, în momentul ridicării. Dacă alegi plata la locker, introdu PIN-ul primit prin SMS sau scanează codul QR, urmând pașii indicați pe ecran. Toate Easybox-urile acceptă plata cu cardul, însă nu toate permit plata contactless. Este important să știi că se va percepe un tarif suplimentar de 5 lei pentru plățile efectuate la locker. - taxa va fi afișată direct în site ca parte din costul total al comenzii.

2. Ce pot face dacă POS-ul lockerului nu funcționează?
Dacă POS-ul lockerului întâmpină probleme, poți deschide aplicația SameDay, accesa comanda ta și folosi secțiunea de chat pentru asistență rapidă.
3. In cat timp ajunge comanda in locker?
Comanda ta ajunge în locker în aproximativ 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, pentru plățile cu cardul la Easybox (la ridicare) și card bancar online. Dacă ai ales plata prin transfer bancar, livrarea se va face în 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea plății.
4. Cat timp este disponibila comanda ta in easybox?
Coletul rămâne în locker 36 de ore (luni-joi) și 72 de ore (vineri-duminică). Poți prelungi termenul cu 24, 48, 72 de ore sau 7 zile din aplicația SameDay, cu cel puțin o oră înainte de expirare.
5. Ce se întâmplă dacă termenul de staționare a coletului în locker este depășit?
Dacă nu ai ridicat coletul din locker în intervalul de timp disponibil, acesta se va întoarce la Mathaus, iar comanda va fi stornată. După procesul de stornare, suma plătită îți va fi restituită.
6. Cum returnezi un colet livrat prin locker?
Pentru comenzile livrate prin Easybox, politica de retur este similară cu cea aplicată în cazul livrărilor standard. Pentru a returna produsele, va trebui să urmezi pașii descriși în secțiunea dedicată retururilor: https://mathaus.ro/retur. Te rugăm să verifici condițiile de retur și să te asiguri că produsul este în stare bună și îndeplinește cerințele pentru returnare.